Knižní přírůstky za říjen 2015

By Hanka the bookworm - 16:46:00

V měsíci říjnu jsem si celkově zakoupila sedm knih.

První z nich jsem „dostala“ od Knihobita a jedná se o knihu Polámané panenky od Jamese Carola. Mělo by se jednat o detektivku, jejímž hlavním hrdinou je Jefferson Winter, syn sériového vraha, snažící se dokázat, že zákony genetiky někdy zkrátka neplatí.
Na knihu se velmi těším, vypadá zajímavě a s detektivkami zatím nemám až tak dobrou zkušenost, tak třeba najdu nějakou, která mě bude bavit.

Jako další jsem si pořídila Nemilované od Johna Saula, od něhož jsem již četla Utrpení neviňátek, které pro mě bylo celkem šokující a dost mě vzalo. Proto když jsem v Dobrovském narazila na další jeho knihu pouze za 49,-, neváhala jsem a odnesla si jí domů. Očekávám od ní mrazení v zádech a vyvalené oči stejně jako od její předchůdkyně.

Zhruba v polovině měsíce jsem pak navštívila Levné knihy, ze kterých málokdy odcházím s prázdnou. Tentokrát mě zaujaly: Alenčina dobrodružství v kraji divů a za zrcadlem, Nepravděpodobná pouť Harolda Frye, Povídky z jedné kapsy/Povídky z druhé kapsy a Záchranný člun.
Alenka patří k mým nejoblíbenějším dětským pohádkám, ale nevlastním jí, a proto jsem se to rozhodla napravit. Ze stejného důvodu jsem si koupila i Povídky z jedné a druhé kapsy od Čapka, které jsem četla kdysi dávno a ráda bych si je v budoucnu přečetla znovu. Naprostým výstřelem do tmy pak pro mě byl Záchranný člun od C. Rogan a Nepravděpodobná pouť Harolda Frye od R. Joyce. Musím se přiznat, že mě obě zaujaly hlavně obálkou a v druhé řadě pak i anotací a jsem moc zvědavá, kdy se k nim dostanu.


Z poslední knížky mám rozhodně největší radost – jedná se o druhý díl série Zámek a klíč – Hlavohrátky od Joea Hilla. Zámek a klíč je komiks ilustrovaný Gabrielem Rodriguezem, který jsem si zamilovala už po přečtení prvního dílu, a tak jsem se rozhodla, že si zkrátka musím pořídit i díl druhý. To byl ovšem dost problém, protože tahle knížka je téměř nesehnatelná. Já jsem nakonec měla štěstí na databazeknih.cz a do knihy jsem se rovnou pustila a musím říct, že byla prostě skvělá.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů