Přečteno za listopad 2015

By Hanka the bookworm - 15:56:00

Nemůžu uvěřit, že čas letí tak rychle…On už je opravdu konec listopadu, to znamená prosinec, to znamená Vánoce…čas, který sice nadevše miluji, ale poslední tři roky mě zároveň děsně straší, znamená to totiž, že se blíží zkoušky. To však předbíhám – teď jsem tu s výčtem knih, které jsem stihla přečíst v měsíci listopadu. Celkově jich je tentokrát pět, přičemž na prosinec mám rozečtenou jednu fyzickou knihu a rozposlouchanou jednu audio.


Tak za prvé jsem dokončila rest z října, tedy rozečteného Velkého Gatsbyho od F. S. Fitzgeralda a přesně jak jsem očekávala, příběh mě pohltit stejně, jako když jsem ho četla prvně. 4/5

Dojíždím do školy do Prahy a často musím cestovat i ve večerních hodinách, kdy se už nedají fyzické knihy číst, proto v autobuse či v autě při řízení poslední dobou ráda poslouchám audio knihy. Tentokrát jsem se rozhodla pro pokračování Poslední aristokratky, a sice Aristokratku ve varu od Evžena Bočka. Kniha mě pobavila stejně jako její předchůdkyně a vůbec by mi nevadilo, kdyby autor ještě něco o rodině Kostkových připsal. Audio je zrovna u této knihy trefa do černého, protože interpretka Veronika Kubařová je bezkonkurenční! 3/5


Už dlouhou dobu jsem si dávala oddech od gigantické ságy Píseň ledu a ohně a nyní jsem se rozhodla, že konečně nastal čas v ní pokračovat. Čekal na mě čtvrtý díl Hostina pro vrány, jejíž čtení mi zabralo (vzhledem k počtu stran – 900) skoro celý měsíc. Vůbec však času stráveného nad touto knihou nelituji ba naopak, po jejím dočtení jsem se hned chtěla vrhnout na díl pátý, přeci jen však v sobě mám alespoň nepatrný smysl pro povinnost, a tak jsem usoudila, že s blížícím se zkouškovým by to nebyla ta správná volba…5/5 a celou ságu doporučuji všemi deseti!


Mou další volbou bylo již třetí pokračování komiksu Zámek a klíč – Koruna stínů. Tuto sérii bych nejraději přečetla celou na posezení, ale chci si díly šetřit, a tak si dávkuji jeden na každý měsíc. Škoda jen, že v prosinci na mě čeká poslední (co zatím vyšel v Čechách). Tohle si vážně přečtěte!!! 5/5

Poslední listopadovou dokončenou knihou byla Poslední divočina od Pierse Tordayho, což je dobrodružné čtivo o malém chlapci, který musí zachránit poslední zvířata, která zbyla na Zemi. Kniha je určena spíše dětem a v rámci žánru je jistě spíše nadprůměrná. 3/5


Jak už jsem psala výše, na prosinec mám rozposlouchanou audioknihu – Babička pozdravuje a omlouvá se od Fredricka Backmana a rozečtenou fyzickou knihu Prima sezóna od J. Škvoreckého. Trochu se omlouvám, že vzhledem ke všem povinnostem, které na prosinec a leden mám, to teď s čtením bude trochu komplikovanější, ale pokusím se toho stihnout co nejvíc a taky pro vás připravit nějaké recenze…

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů