Přečteno za říjen 2015

By Hanka the bookworm - 17:00:00




V měsíci říjnu jsem stihla přečíst celkově šest knih a jednu jsem rozečetla, což si myslím není až tak špatné. Musím říct, že v první polovině měsíce jsem neměla při výběru příliš šťastnou ruku, zato v druhé polovině jsem si to krásně vykompenzovala některými opravdu výjimečnými kousky.






Jako první jsem přečetla útlounkou knížečku od G. R. R. Martina Ledový drak, což je nádherně ilustrovaná pohádka. Po této knize jsem (kromě zmíněných ilustrací) sáhla kvůli autorovi, od kterého miluju sérii Píseň ledu a ohně (známější jako Hra o trůny). Musím však říct, že přestože mám autora velmi ráda a i pohádky patří k mému oblíbenému žánru, tady jsem byla zklamaná. 2/5


Mou další volbou byl můj oblíbenec Stephen King. Tentokrát jsem sáhla po souboru povídek Všechno je definitivní, protože jsem jela na dovolenou, a tak jsem nechtěla nějaké komplexní dílo, ale spíše právě povídky, abych měla jednu na každý večer. Celkově se mi zdál soubor průměrný – obsahoval jak povídky špatné, tak ale i vynikající, u kterých jsem si spravila náladu. Za nejlepší považuji Jízdu na střele. 3/5

Pak jsem si chtěla trochu odpočinout od fyzického čtení a tak jsem zkusila další audioknihu, tentokráte Co život dal a vzal od Betty MacDonald. Jedná se v podstatě o autobiografii z části jejího života a musím říct, že mě kniha vůbec nezaujala. Jediným plusem bylo to, že jsem se rozhodla právě pro audio podobu, protože dílo bylo poutavě namluvené. Fyzickou knihu bych asi nedočetla…2/5

No a poté už se konečně přehoupla půlka měsíce a já měla větší štěstí. Sáhla jsem totiž po knize Úterky s Morriem aneb poslední lekce mého učitele od Mitche Alboma. Troufám si tvrdit, že se jedná o motivační knihu, ve které nás autor skrze stařičkého Morrieho nabádá k užívání si života a k tomu, abychom si vážili toho a těch, co máme. 5/5

Jako další jsem se pustila do knihy, na kterou jsem se hrozně těšila. Šlo o Noční cirkus od Erin Morgensternové. Tato knížka má naprosto dokonalou obálku a magický příběh doplněný o autorčin vytříbený styl mě pohladil po duši…5/5

Poslední volbou byly Hlavohrátky, což je druhý díl komiksové série Zámek a klíč od Joea Hilla. I tento díl byl, stejně jako ten předchozí, prostě fantastický a to jak příběhově, tak i kresbou, o kterou se i tentokrát postaral Gabriel Rodriguez. Opravdu se těším na další díly a jsem zvědavá, kam se příběh posune. 5/5

 Na měsíc listopad jsem rozečetla Velkého Gatsbyho od F. S. Fitzgeralda, což je kniha, kterou jsem už jednou (celkem před dlouhou dobou) četla. Tenkrát se mi moc líbila tak doufám, že si čtení užiju i podruhé…

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů