Knižní přírůstky za leden 2016

By Hanka the bookworm - 20:03:00

Ahoj všichni, hlásím se vám pravděpodobně se svým zatím nejstručnějším článkem. V měsíci lednu mi totiž přibyla pouze jedna kniha. Ano jedna! Jak je to možné?

Většina lidí si dává předsevzetí typu: „zhubnu“, „začnu cvičit“, „naučím se nový jazyk“ a já nevím, co všechno ještě. Já jsem se však rozhodla, že v roce 2016 budu prostě kupovat méně knih. Důvod je prostý, na mých poličkách momentálně leží více než 100 nepřečtených knih, což je prostě gigantické číslo, a proto se musím krotit.

„Vítěznou“ knihou ledna 2016, kterou jsem se rozhodla si pořídit, se staly Příšerné příběhy vánoční od Chrise Pristleyho. Opět se jedná spíše o čtení pro děti, ale to mi v koupi vůbec nebránilo. Knihu jsem již dočetla, ale musím se přiznat, že pro mě byla spíše zklamáním. Více se dočtete v článku Přečteno za leden 2016 a samozřejmě pro vás taky připravím recenzi.

Jaká jsou vaše knižní předsevzetí na tento rok? Budu ráda, pokud mi zde zanecháte komentář. J

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů