Knižní přírůstky za listopad 2015

By Hanka the bookworm - 12:15:00

Listopad byl velmi štědrým měsícem, co se týče nových knih na mých poličkách. Celkem jsem jich získala/zakoupila 10.


První knihu jsem opět nalezla v balíčku od Knihobita a byla to Smrtná zima od Kate A. Boorman. Jedná se o young adult novinku, ze které jsem upřímně moc nadšená nebyla, protože tomuto žánru zrovna neholduju. Říkám si však, že zkusit se má všechno a proto dám i téhle knize časem určitě šanci. 


Dále jsem si objednala další dva díly z mé oblíbené komiksové série Zámek a klíč od Joea Hilla. Jde o díl třetí Koruna stínů a čtvrtý Klíče království. Korunu už jsem stihla přečíst a jsem více než nadšená a čtvrtý si šetřím, protože bůh ví, kdy vyjde další. J

Zhruba v polovině měsíce jsem jela navštívit svou babičku a dědu, který má sestru, jež je také náruživou čtenářkou. Často mi od ní prarodiče proto vozí nálož knih. Tentokrát mi darovala: Hlavu XXII od Josepha Hellera, kterou jsem si chtěla už dlouho přečíst, nicméně toto vydání je ve slovenštině, což nevím, zda zvládnu. Pak jsou to první dva díly z thrillerové série s Annikou Bengtzonovou Exploze a Studio 6 od Lizy Marklund. No a konečně poslední Marťan od Andyho Weira, ze kterého mám největší radost, protože jsem si ho chtěla sama kupovat.

Jak jsem již zmiňovala, při cestách ráda poslouchám audio knížky a už mi nějak došly, proto jsem se rozhodla udělat nákup na mém oblíbeném serveru Audiolibrix. Pořídila jsem si Aristokratku ve varu od Evžena Bočka, Babička pozdravuje a omlouvá se od Fredrika Backmana a celou sérii Hunger games od Suzanne Collins, protože jsem je, hanba mi, ještě nečetla.
Co nového přibylo do vaší knihovny? Podělte se se mnou v komentářích J

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů