Knižní přírůstky za prosinec 2015

By Hanka the bookworm - 11:52:00

Stejně jako listopad, byl i prosinec pro mě (ale kvůli Vánocům jistě i pro ostatní) bohatým měsícem. Celkem mi přibylo 7 knih.

Jak už je zvykem, první knihu jsem „dostala“ od Knihobita. Tentokrát se jednalo o Princeznu Bojovnici, což je nová kniha pro mládež, která mě svou anotací zaujala natolik, že jsem se do ní ihned pustila. To, že mám ráda pohádky, už jsem myslím zmiňovala, že? J

No a musím se pochválit, protože žádnou jinou knihu už jsem si sama nekoupila. Všechny ostatní mi přinesl Ježíšek. Musím tedy přiznat, že o všechny jsem si napsala, takže se žádné překvapení nekonalo. Největší radost mám z volného pokračování Pana Mercedesa – Právo nálezce od mého oblíbence Stephena Kinga. Neméně nadšená jsem však byla i z dalších. Ve stínu černých ptáků Cat Winters, Kufr paní Sinclairové od Louise Walters, Hvězdný prach od dalšího mého oblíbeného spisovatele Neila Gaimana, Ostrov Entry od Petera Maye a Urbo Kune od Miloše Urbana. Záměrně se o nich více nerozepisuji, protože jsem už téměř všechny přečetla a více se o nich tedy dozvíte v článku Přečteno za leden 2015, který brzy zveřejním a samozřejmě se také na všechny tyto knihy chystám postupně napsat recenze.

Jaká knížka, kterou jste našli pod stromečkem, udělala největší radost vám? J

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů