Víkendové čtení #7

By Hanka the bookworm - 20:05:00

Hezký páteční podvečer mí milí čtenáři. Hned na úvod se chci omluvit, že dnes Víkendové čtení přidávám tak pozdě, ale celý den jsem byla na exkurzi, hrabala se v nejrůznějších potůčcích a hledala vodní broučky a jiné zajímavé tvorečky…Jistě proto chápete, že už se nemůžu dočkat, až si teď večer hodím nohy na stůl a strávím pár chvil s knihou v ruce.


Dnes a následujících několik dnů mi bude dělat společnost volné pokračování mojí oblíbené humorné knihy Tři muži ve člunu (recenze – zde), a sice Tři muži na toulkách. Doufám, že se u knihy odreaguji úplně stejně jako u předchozího dílu, ani si nedovedete představit, jak moc to v těchto dnech potřebuji. J

Jaká kniha zpříjemňuje Vaše dny? Máte rádi humorné knihy? Určitě mi v komentářích nezapomeňte zanechat nějaký Váš osvědčený tip. Přeji Vám pohodový víkend a brzy se „potkáme“ u nějakého dalšího článku. J

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tuhle knížku vůbec neznám! :O
    Já jinak čtu Shakespeara a poslouchám Vondrušku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shakespeara mám dost ráda a Vondruška je můj stoletý rest :) Někdy se do něho určitě pustím...
      Krásný víkend!

      Vymazat
  2. Další knihy, které vůbec neznám!

    Já budu víkend konečně trávit s Brownem a Digitální pevností, tak snad to splní má očekávání. :)

    Krásný zbytek dne přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že určitě :) Budu se moc těšit na recenzi.
      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Pokud jsme na tuhle knížku už narazila, tak se na to nepamatuji - tenhle typ knih totiž příliš nevyhledávám.
    Momentálně čtu Pramen povýšení od Brandona Sandersona :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brandon - tak ten je teď hrozně oblíbený u zahraničních knižních bloggerů, zdá se mi :) já osobně takovéto young adult a fantasy moc nemusím. Když sahám po fantasy, tak většinou po něčem (pro mě) osvědčenějším, ale je samozřejmě super, že máme každý jiný vkus a každá kniha (žánr) si tak najde svého čtenáře :)
      Měj se krásně, Lory

      Vymazat
  4. Na knize mě zaujala nádherná obálka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tři muže... znám, ale zatím jsem se ani k jedné z knih nedostala. Ale protože si umím tento žánr užít, určitě se k nim časem dostanu. Jinak já z tohoto soudku srdečně doporučuji Saturnina, pro mě jedna z nejlepších humoristických knih vůbec. :) Měj se krásně, Hani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že by se Ti obě knihy mohly zalíbit. Jedná se o takový suše anglický situační humor, řekla bych, že i docela podobný tomu v Saturninovi, kterého mám mimochodem také velmi ráda :) Chtěla bych si ho v brzké době připomenout, možná zkusím audio, mám takový dojem, žes mi někde/někdy psala, že to zrovna posloucháš, tak mě to inspirovalo.
      Krásný den

      Vymazat