Víkendové čtení #9

By Hanka the bookworm - 9:30:00

Hezké páteční ráno všichni, vítám u posledního dubnového víkendového čtení. Přestože doufám, že už se počasí přes víkend umoudří a bude trochu příjemnější vyrazit ven, chystám se strávit i pár chvilek zavřená doma s knížkou v ruce.


Společnost mi tentokrát bude dělat Farma, kterou jsem Vám tak trochu představila již v edičním plánu (tady). Dva telefonáty od obou rodičů, každý tvrdí něco jiného, komu ale věřit? Doufám, že novinka od Toma Roba Smithe splní má (nadměrná) očekávání, že to bude kniha mrazivá, napínavá a nepředvídatelná. Četla jsem na ni už několik pozitivních recenzí, takže se moc těším, až si na ni utvořím vlastní názor. J

Co čtete Vy a jak se máte? A co Farma? Zaujala Vás nebo se této momentálně hodně propagované knize zatím raději vyhýbáte? Určitě mi dejte vědět, budu ráda.

  • Share:

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Prajem Ti príjemné čítanie na víkend :) O tejto knihe som počula, že je to vraj neskutočný masaker. Som zvedavá na tvoju recenziu a názor. :) Prajem pekný piatok. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekám fakt hodně, tak doufám, že mým očekáváním kniha dostojí (bude to mít těžké) :) Mockrát děkuju za komentář a přeju Ti taky krásný víkend s nějakou pěknou knihou :)

      Vymazat
  2. Jé, tak doufám, že to nadšení bude přetrvávat a že kniha tvoje očekávání splní. :)

    Já dneska nejspíš už konečně dočtu Vážku a ráda bych dočetla Jako zabít ptáčka. Tak uvidím, jak to budu stíhat. :D

    Krásně si ten víkend užij!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsou zrovna obě knihy, na které se určitě chystám, takže jsem moc zvědavá na tvůj názor :)
      S Farmou už jsem docela pohnula (jsem v polovině - aneb prokrastinace jede). Je to hodně čtivé a zatím dost záhadné, takže si ještě netroufám vůbec soudit...Uvidíme :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  3. Tyhle knížky jsem nečetla, o víkendu budu poslouchat Volání kukačky, číst Lásku mezi písmenky a asi Bajky barda Beedleho. :)
    Přeji krásný víkend. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to to máš pěkně nabité :) Bajky i Volání jsem četla. Volání se mi zdálo jako taková průměrná detektivka trochu ve stylu Agathy Christie, brzy se chystám na Hedvábníka, který je prý o poznání lepší a teď někdy vychází i třetí díl Ve službách zla :) Bajky jsou super - hlavně tedy Brumbálovo komentáře.
      No, a na Jodi Picoult se taky chystám, ale zaujala mě spíše Vypravěčka, tak uvidíme :)
      Měj se krásně a čtení si užij!

      Vymazat
  4. Hani, jsem neskutečně napnutá, co na Farmu řekneš. Na mě zatím stále čeká Dítě číslo 44, ale na Farmu zatím slyším tolik chvály, že jí asi neodolám. Takže přeju, ať se líbí - a z komentářů to vypadá, že tomu tak je, což jsem ráda. Hezký víkend! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím dobré, jsem zvědavá, jak to všechno bude :) Autor styl mi dost sedí, takže pak dám šanci asi i Dítěti :)
      Měj se krásně, Kristý

      Vymazat
  5. O knížce už jsem slyšela a také jsme četla několik kladných názorů, ale pořád ještě si nejsem jistá, jestli se jedná o četbu, která by mě bavila.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíš, třeba se k ní časem dostaneš :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  6. Od autora jsem četla Dítě číslo 44 a jeho styl mi bohužel nesedl, takže na Farmu se nechystám :/
    Přeji pěkné čtení a pohodový víkend! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to mně zase docela jo, takže bych právě chtěla zkusit i Dítě :)
      Nojono nemůže se nám zavděčit všem :D
      Měj se krásně Lucí a hezký zbytek víkendu

      Vymazat