TIP | Vánoční koleda

By Hanka the bookworm - 21:58:00

Předpokládám, že slavnou Dickensovu Vánoční koledu všichni znáte, proto její příběh připomenu jen velmi zlehka. Ebenezer Skruž je chamtivý obchodník, který nebere ohledy na nikoho kromě sebe. A to ani o Vánocích. O těch letošních má ale zvláštní vidinu; zjeví se mu jeho mrtvý společník Jakub Marley, který zvěstuje příchod tří duchů, jež mají starému skrblíkovi pomoci stát se lepším člověkem… Co možná ale nevíte je, že kniha se dočkala perfektního audioknižního zpracování, o které se postaral famózní Josef Somr. Já audioknihu poslouchala těsně před Vánoci a určitě se zařadila na pomyslný list mých nejoblíbenějších audioknih a z jejího poslechu si hodlám udělat každoroční tradici. Určitě Vám můžu jen a jen doporučit to samé! 😊


Komu se to bude líbit?

·                Tentokrát si opravdu troufnu tvrdit, že všem!

Znáte nějaké zpracování tohoto klasického díla? Jak se Vám líbí animák s „Jimem Carreym“? A lákalo by Vás vyzkoušet audioknihu? 🎧

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Vánoční koleda je klasika, kterou přesně jak říkáš, má rád snad každý. Mě osobně se film moc nelíbil... jinak ale mám tenhle příběh moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě prvně viděla film, který se mi líbil a až po letech jsem se dostala ke knižní (audioknižní) předloze, která se mi líbila ještě mnohem víc :)

      Vymazat
  2. Vánoční koledu miluju. Největší radost mi udělal jeden díl Doctora Who, který byl tematicky udělán právě na motivy Vánoční koledy. (Jiný byl zase ve stylu Narnie, ale ten nebyl tak super).

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ostuda převeliká, Vánoční koledu jsem ještě nečetla. Ale musím to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na vánoce jsem knihu četla letos poprvé a nadchla mě :-) Na vánoční čas ideální, prostě pohádka :-) Filmové zpracování jsem neviděla a po pravdě animované filmy mě nikdy zvlášť nelákaly, takže to nechám spíše náhodě, jestli se k němu někdy dostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě před Vánoci je opravdu nejlepší, už se těším, až se k ní příští rok zase vrátím :)

      Vymazat
  5. Knihu jsem nikdy nečetla, ale film se mi vážně líbí. Čím jsem starší, tím mám animované filmy raději. Z mého pohledu dávájí mnohem větší prostor k realizaci, je možné popustit fantazii, pohrát si s daným tématem a Vánoční koleda ve mě navíc vždy vyvolá i emoce(což je možná i tím, že Vánoce si prostě užívám a silně prožívám). Pokud je kniha ještě lepší, musí být parádní. Takže možná sáhnu příští svátky po knize či audio verzi. Krásné dny, Hani :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má s animáky hodně lidí, já jim až tak na chuť zatím nepřišla, ale fakt je, že pár oblíbených mám a Vánoční koleda je právě jedním z nich :)
      Budu se těšit na tvé dojmy příští rok, protože tohle je zrovna kniha, která si zaslouží být čtená právě v době vánoc :)
      Měj se krásně, Zdeni

      Vymazat